torek, 14. oktober 2008

Komentarji jadralcev in novinarjev

Danes je drugi dan po Barcolani 08, tako da sem ze kar imel nekaj debat na to temo. Precital sem, kar nekaj casopisov nasih in predvsem italijanskih. Pregledal sem tudi kar nekaj novic na elektronskih medijih!!

Torej,

Zanimivo je to, ampak skoraj vedno da so po tekmi vsi pametni, ko pa se najdemo na tekmi oz, na regatnem polju pa jih ni nikjer!!.

Uuuu, zakaj ste sli desno..., zakaj niste naredili tega..., zakaj niste jadrali z drifterjem...., itd..

Novinarji so tudi zanimivi. Mogoce se bolj zanimivi. Oni gredo v ze strokovne debate oz komentarje. Saj ni, da bi vedeli za kaj gre in verjetno povzemajo kar so jim jadralci pred tem povedali. So pa komentarji res,....!!??

Npr. moti me tudi kako novinarji zmeraj ampak res zmeraj radi dodajajo v tekstu kasni velemojstri so ti tujci ali pa Novozelandci,...

Da samo dodam, da sem sam leto in pol jadral na RC44 z samim Russell-om Coutts-om.

In jih veselo zmeraj imenujejo v tekstu.

Da pa bi kdaj nasteli nase fante pa zmeraj pozabijo.

Ko pa gredo v analiziranje same regate pa gredo stvari vcasih v prav zanimivo smer.

Npr. Franci Stres pise kako so tapravi jadralci imeli izvidnika na jamborju in mi ne,...!!

Italijancki pisejo kako nismo imeli drifterja in da je bila to napaka,...!!

Sploh pa si preberite naslednje pa si naredite sami pri sebi oceno. Mogoce se pa Jaz motim.
http://www.slovensko-morje.net/index.php?page=news&view_news=8733

Me prav zanima kaj bo napisal se Gorjan na straneh JZS, to bo sele ocena!!

Pa se to,
... a se se kdo spomni da je bil Russel Coutts z Rc44 na koncu skupno cetrti. Za las bi lahko bil tretji, pa nobenega izvidnika ni imel na jamborju. Se dobro da ne, saj bi njegov izvidnik prisel glih do prvega, no mogoce drugega kriza Alfe Romeo!!
Pa Dean Baker tudi z Rc na petem mestu,...

Pa se lestvica prvih petih po metrih:
1 Alfa - 30m, visina jamborja 12m vec kot Jena
2 Jena - 24m
3 Shosholoza - 24m (AC Cup), visina jamborja 2m vec kot Jena
4 Banco Espirito Santo - RC44 - 13.5m
5 Artemis - RC44-13.5m

Pa, da se dodam. Jeno je narisal Andrej Justi in prav tako RC44, zanimivo. Tudi tukaj smo prisotni slovenci.

1 komentar:

Unknown pravi ...

bravo čopi!!!
moj komentar na strani slomorje... pa je bil zbrisan-seveda zaradi nekaj trših besed g. stresu
zame ste najboljši-pravi borci!!!
le tako naprej in lp s štajerske!!
matej