nedelja, 27. april 2008

2823m

Danes je bil dan rezerviran za letenje.
Kazalo je, dobro. Vremenska prognoza zadnjih dni je zdrzala, da bo v nedeljo dober dan. A kaj ko nimam casa da bi izkoristil cel dan. Ali pa da bi sel na Kobalo ali pa Sorico!!
Kakorkoli, odlocitev je padla da grem na Lijak pri Novi Gorici. Ko sem sel ob 12:15 mimo Ajdovscine je se dobro pihala burja. To mi ni bilo prevec vsec. Pa vendar glede na gradient sem vedel da bo Lijak dobro delal.

Ko sem prispel na start je ze bilo polno raznoraznih letalcev. Namestil sem se nekoliko nizje na startu. Tam je se bilo mesto, pa tudi nisem zelel se nastavljati drugim. Tam sem imel mir, da sem se pripravil. Cakali smo, da se je nazaj odprlo saj so oblaki pokrili dolino in termike ni bilo dovolj da bi dvigalo. Po kaksnih 45min je zacelo in startal sem med prvimi.

Super.

Letel sem med Sveto Goro, Gorico, Cavnom in Vipavo. Cca 33km trikotnik.
Max. visina 2823.
Max. dviganja so bila zanimiva in vse tja do 6 m/s.
Max. hitrosti 60km

Drugic moram vzeti s seboj fotoaparat.

Spodaj je link za ogled mojega leta.

http://www.bogvetra.com/cgi-bin/eol.cgi?p=olc&oa=flightinfo&season=8&fid=16047

Ni komentarjev: