četrtek, 17. april 2008

Trening

Po nekaj dneh sem spet nasel nekaj popoldanskega casa da sem odsel malo potrenirat z Moth-om.
Dan je bil soncen, smer vetra JZ, moci (refuli) tja do (slabih) 14 knt.
Res, super pogoji.
Na morju sem bil ob 15:30. Treniral sem predvsem manevre in pa nekoliko dalse stranice - voznje v eno smer za obcutek hitrosti. Top hitrost danes je bila 16,5 knt v krmo. V orco sem jo sibal med 11 in 13 knt.
Dvakrat sem tudi poletel, kar je seveda pomenilo takoj za tem, da me je prakticno katapultiralo v vodo in sledilo je prevracanje preko pramca. Enkrat sem se udaril tudi v roko, kjer so kar vidni udarci.
Trening koncal ob 18:10

Tudi temperatura vode je vsak dan bolj primerna za jadranje.

Trening uspesen tudi iz vidika da sem prakticno na vodo kot tudi iz nje odsel brez pomoci.

Ni komentarjev: