torek, 22. april 2008

Skupaj v zalivu z V70-Ericsson


Danes je bil kar poseben dan.
V Portorozu je ze nekaj dni privezana jadrnica tipa Volvo 70 katera je tekmovala na zadnjem Volvu okoli sveta.
Nevem sicer zakaj je tukaj!! Vendar smo se danes srecali med jadranjem. Dan je sicer bil dezeven vendar je bilo vetra dovolj za jadranje in seveda za direktno primerjavo. hehe.
Res so Mothi hitre jadrnice, vsaj po teh pogojih. Ericsson bi rabil bistveno vec vetra, da bi lahko pokazal vse svoje atribute. No, tako sem jih jaz danes.
Kakorkoli sem odjadral vse tja do Savudrije, kjer je ponavadi po jugu vec vetra in pa seveda vec vala. Trening je bil predvsem namenjem prostemu jadranju. Ko pa sem prisel na odprto pa sem trening podredil jadranju v krmo po valu. Tukaj bo treba postoriti se marsikaj. Pri jadranju proti vetru ni tezav. V krmo pa je tezava ko dosegas velike hitrosti, prakticno prehitevas valove pred sabo in z veliko verjetnostjo ce nisi dobro zbran prej ali slej poletis iz vode. Kar se je meni kar trikrat zgodilo. K sreci brez havarije.
Kakorkoli moras bremzat in to dobro.

Ni komentarjev: